V HUBNUTÍ Ti pomohou osvědčení TUKOŽROUTI

Napsal LaveLLuLu (») 16. 10. 2011, přečteno: 1297×
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a onlinecitron.jpeg

Chceš podpořit tvé hubnoucí úsilí? Vsaď na potraviny, které ti pomohou nastartovat spalování tuků a přiblíží tě k tvé vysněné postavě.

Hubnutí není jen o tom, kolik toho sníš, ale i co jíš. Určitě ti je jasné, že sladkosti a tučné věci ve tvém jídelníčku nic moc dobrého neudělají. Chtěla bys ale vědět, které potraviny ti naopak mohou s hubnutím pomoci? Víme, které se umí s tukovými zásobami skvěle poprat.

ANANAS

Skvělý pomocník na trávení a zahnání pocitu hladu je ananas. Pomáhá tuky odbourávat přesně tam, kde chceme. Je to ideální svačinka.

JABLKA

Díky obsahu pektinu v nás jablka vyvolávají pocit nasycení. Obsahují sice hodně cukru, ale ovocného, tedy zdravější verzi. Pokud během dne propadáš záchvatům žravosti, jez každé dvě hodiny a mezi velkými jídly si dopřávej zdravou ovocnou svačinku. Jablka se hodí spíše na dopoledne, aby si tělo cukry zbytečně neukládalo.

BANÁNY

Zaručený zdroj energie, když ji potřebuješ rychle doplnit. Kromě toho pomáhají s vylučováním vody z organismu a pomáhají i při tendenci těla v sobě vodu zadržovat (např. v období menstruace).

HRUŠKY

Díky vysokému obsahu vlákniny nás zasytí, snižují hladinu cholesterolu a vážou na sebe tukové buňky, které pak odcházejí z těla ven. Také pročišťují střeva a pomáhají odsud dostat uložený obsah.

JAHODY,TŘEŠNĚ,BORŮVKY,OSTRUŽINY

Tohle malé ovoce dokáže v žaludku pěkně nabobtnat, takže díky němu budeš mít pocit nasycení. Obsahuje pektin, který na sebe vodu váže a při trávení omezuje vstřebávání tuku. Také snižuje hladinu cholesterolu v krvi a pročišťuje střeva.

CITRUSY

Díky vysokému obsahu vitamínu C a vlákniny jsou pomeranče, grepy, limetky a citrony zaručenými tukožrouty. Vitamin C rozpouští tuky a pomáhá organismu rychleji je zpracovávat, také snižuje cholesterol. Zároveň stimulují tvorbu karnitinu, který podporuje využívání tuku z buněčných zásob.

ZELENÝ ČAJ

Nápoj bohatý na oantioxidanty zvyšuje spalování tuků a má vliv i na činnost střev. Říká se, že jeden šálek zeleného čaje je schopen spálit až 100 kJ energie. Dopřej si ho před jídlem, tím nastartuješ spalování.

ZÁZVOR

Zázvor díky obsahu vitamínů (A, C, B) a minerálních látek (vápník, železo, draslík, hořčík), podporuje trávení a snižuje hladinu cholesterolu.

KYSANÉ ZELÍ

Výborný antioxidant, který navíc pročišťuje organismus a urychluje látkovou výměnu. Pomáhá stimulovat funkci střev a vylučování toxických látek.

OVESNÉ VLOČKY

Díky vysokému obsahu vitamínu B a E a vlákniny pomáhají udržovat stálou hladinu cukru v krvi a snižují cholesterol.

RYBÍ MASO

Ryby jsou bohaté na jód, který stimuluje tvorbu hormonů štítné žlázy, které se podílejí na regulaci látkové výměny. Obsahují i hodně proteinů, které aktivují trávení. Naopak obsahují jen minimum tuku.

PEČIVO

Bílé pečivo většina diet zakazuje. Existuje ale i jiné, zdravější. Žitný chléb například obsahuje rezistentní škrob, díky kterému ti hladina cukru v krvi stoupá mnohem pomaleji, než po konzumaci bílého pečiva. Celozrnný chléb je zas bohatý na vlákninu, která váže tuky, a ty se pak nemohou ukládat v těle. Knackebrot pomáhá snižovat cholesterol.




Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel nula a šest